Prijava

Pozabil/a sem geslo

Latest topics
» Čvek
Sre Jul 25, 2012 10:01 am by Andossar

» Oglaševanje
Ned Mar 04, 2012 10:47 pm by Ignis

» Ekvinokcij
Sob Mar 03, 2012 9:26 am by Madeira

» Katarza
Čet Feb 02, 2012 6:08 pm by Ethelena

» Odsotnosti
Ned Jan 29, 2012 9:09 am by Altus

» Opisi
Tor Jan 24, 2012 8:50 pm by Ethelena

» RPG klepet
Pet Jan 13, 2012 8:34 pm by Venyx

» Banner kovačnica.*
Sob Dec 31, 2011 10:18 pm by Madeira

» Vprašanja
Sre Nov 30, 2011 11:29 am by Altus

Vodje
Altus

Ignis


Jinx


Cian
Pisec meseca
Tukaj se bo nahajal avatar izbranega pisca meseca

Ranki

Go down

Ranki

Objavlja by Altus on Sre Sep 14, 2011 8:44 pm

Ranki
Rank nam pove približno kako dobro zna vsak posameznik obvladovati svoj element. Ranki so štirje, Začetnik, Obvladovalec, Specialist, ter Mojster. Rank Gospodarja elementa je izjema, saj si ga lahko lasti le ena oseba za vsak element naenkrat, napredovanje vanj pa je možno le ko se odpre prosto mesto. Rank Mojstra ali Gospodarja je tudi časten naziv njegovega nosilca, ostali ranki pa le kažejo na sposobnosti in se ne uporabljajo kot nazivi (tako da recimo nikogar ne kličete Začetnik).
Vsi novi člani začnejo kot Začetniki, napredujejo pa predvsem na podlagi aktivnosti in kvalitete postov (oboje samo v RPGju, chat ne šteje), pa tudi tega koliko boste svoj element uporabljali znotraj RPGja (to pomeni da tudi če odlično pišete pač ne boste napredovali če svojega elementa ne uporabljate kaj dosti). V primeru starih članov se lahko zgodi da bomo kateremu že na začetku podelili višji rank na podlagi dosedanjega pisanja.


    Zrak

  1. Začetnik/začetnica: je nekdo ki sicer zna upravljati s svojim elementom, a se še ne zaveda večine svojega potenciala. Vsi začetniki lahko po zraku premikajo en manjši (v smislu skodelice, knjige itd.) predmet ter ga pri tem popolnoma obvladujejo. Obvladovani predmet lahko od sebe oddaljijo za največ 3 metre, potem pa nad njim izgubijo oblast.
    Za nekaj trenutkov lahko zalebdijo na mestu, včasih pa se jim celo posreči, da se tudi nekoliko premaknejo (naprej, nazaj ali vstran, da ne bo pomote).
    Začetniki lahko do neke mere nadzorujejo tudi premikanje meglic, ki nastanejo predvsem v zgodnjih jutranjih urah, ne morejo pa jih ustvariti sami. Brez problema pa lahko ustvarijo manjši zračni vrtinec, ki pa se na tej stopnji pokaže kot rahla sapica vetra, ki zapiha v poljubno smer..

  2. Obvladovalec/obvladovalka: je nekdo ki je že bolje razvil svoje sposobnosti kot Začetniki. Obvladovalci lahko po zraku nadzorovano premikajo srednje velik predmet (velikost srednje velikega pohištva v smislu stolov) ali pa največ tri manjše predmete. Obvladovani predmet ali predmete pa lahko oddaljijo od sebe za največ 10 metrov, potem pa izgubijo oblast.
    Lahko zalebdijo ter se tudi uspešno premikajo sem in tja, vendar se lahko od tal dvignejo za največ pol metra. Lebdenje, ki traja dlje od 20 minut, jih začne zelo izčrpavati.
    Popolnoma nadzorujejo nastale meglice in se lahko z njimi igrajo po mili volji, dokler le-te ne izginejo. Včasih se jim posreči celo vplivati na kakšen oblak.
    Poleg tega lahko ustvarjajo zračne vrtince. ki se pokažejo kot srednje močan veter ter jih celo pošljejo v želeno smer.
    Obvladovalci pa so zmožni tudi za nekaj časa ustvariti vakuum. Območje brez zraka je veliko približno toliko kot človeška glava in ostane kjer je bilo ustvarjeno. Nadzor lahko ohranjajo do 5 minut, ko nadzor popusti pa se zrak sam vrne na prej ‘izpraznjeno’ mesto (kar pomeni, da tudi če nekdo NE napiše, da se je zrak vrnil tja kjer je bila prej ‘luknja’, se stvari normalizirajo in nimamo zračnih žepov po celem mestu).

  3. Aeromant: je nekdo, ki je dosegel višje veščine obvladovanja elementa. Aeromanti lahko po zraku nadzorovano premikajo en velik predmet (večje pohištvo v smislu omare, postelje) ali človeka, če se ta ne oprijema nečesa, kot da mu gre za življenje, do (vključno z) tri srednje velike predmete in kolikor manjših predmetov vidi. Obvladovani predmet ali predmete lahko od sebe oddaljijo za največ 20 metrov, potem pa izgubijo nadzor.
    Aeromanti so zmožni že dejanskega letenja, vendar pa to zahteva kar nekaj koncentracije in njihovo manevriranje je še zelo neokretno. Med aktivnim letenjem ne morejo izvajati kaj dosti drugih stvari.
    Meglice lahko tudi ustvarjajo in jih nadzorujejo ter se po mili volji igrajo z obstoječimi oblaki – poleg tega, da jih lahko premikajo, jim lahko tudi spreminjajo obliko.
    Ustvarjajo lahko zračne vrtince, ki se pokažejo kot močan veter ter jih pošljejo v želeno smer, manjšim vrtincem pa lahko brez problema v celoti nadzirajo smer (popoln nadzor je mogoč nad največ tremi naenkrat).
    Vakuum lahko ustvarijo za približno 15 minut in v velikosti celega človeka. Vakuum ostane kjer je bil ustvarjeno in se ne premika. Po izgubi nadzora se zrak seveda povrne na svoje prejšnje mesto.
    S pomočjo Piromanta lahko Aeromanti prikličejo oziroma ustvarijo strele. Strel lahko ustvarijo kolikor želijo, čisto točnega nadzora nad tem kam strela udari pa nimajo. S pomočjo Hidromanta lahko ustvarjajo majhne tajfune, ki jih poleg močnega vetra odlikuje tudi srednje močno deževje. Obvladovanje ustvarjenega tajfuna pa je izjemno težavno in zahteva veliko koncentracije za oba.

  4. Mojster/Mojstrica: je tisti, ki svoj element obvlada do resničnega mojstrstva. Mojstri lahko po zraku premikajo en ogromen predmet (v velikosti ogromnih skal, kamnitega stebra, strehe hiše itd.), do (vključno z) tri velike predmete in kolikor srednje velikih ter manjših predmetov vidijo. Obvladovani predmet ali predmete lahko od sebe oddaljijo za največ 50 metrov, potem pa izgubijo nadzor. Letenje Mojstrov je že veliko bolj okretno in zahteva manj koncentracije. Tako se lahko med letenjem tudi bojujejo in izvajajo še druge oblike nadzorovanja zraka. Meglice ustvarjajo in nadzorujejo in enako velja za oblake.
    Ustvarjajo lahko zračne vrtince, ki se pokažejo kot manjši tornado ali močan veter ter jih pošljejo v želeno smer, manjšim vrtincem pa lahko brez problema v celoti nadzirajo smer ter trajanje (popoln nadzor je mogoč nad največ petimi naenkrat).
    Vakuum lahko ustvarijo za približno pol ure in to v velikosti celega prostora. Po izgubi nadzora se zrak seveda povrne na svoje prejšnje mesto. Poleg tega so sposobni s svojim elementom ozdraviti manjše rane.
    Sami lahko prikličejo oziroma ustvarijo strele ter dokaj natančno nadzorujejo kam posamezna strela udari. S pomočjo Hidromanta lahko ustvarjajo srednje velike tajfune, ki jih poleg izjemnega vetra odlikuje tudi močno deževje. Obvladovanje ustvarjenega tajfuna pa je izjemno težavno in zahteva veliko koncentracije.

  5. Gospodar/Gospodarica: je Mojster, ki je pripeljal svojo moč do tako visoke ravni, da je postal praktično eno s svojim elementom. Gospodar lahko po zraku premika en izjemno ogromen predmet (v velikosti cele hiše), do (vključno z) tremi ogromnimi predmeti in kolikor velikih, srednje velikih in manjših predmetov vidi. Obvladovani predmet ali predmete lahko od sebe oddalji za največ 100 metrov, potem pa izgubi nadzor.
    Letenje je za Gospodarja nekaj tako naravnega kot je dihanje. Leti popolno in brez problema ter vmes izvaja kar želi (pri čemer je pametno, da vseeno vidi kam leti).
    Lahko ustvarja in nadzoruje kakršne koli meglice in oblake želi ter kolikor jih hoče.
    Ustvarja lahko zračne vrtince, ki se pokažejo kot srednji tornado ali izjemno močan veter ter jih pošlje v želeno smer, manjšim vrtincem pa lahko brez problema v celoti nadzirajo smer ter trajanje (popoln nadzor je mogoč nad največ desetimi naenkrat).
    Vakuum lahko ustvari za celo uro, in sicer v velikosti srednje velike hiše. Po izgubi nadzora se zrak seveda povrne na svoje prejšnje mesto. Poleg tega lahko s svojim elementom ozdravi tudi večje rane.
    Sam lahko prikliče oziroma ustvari strele ter čisto natančno nadzoruje kam posamezna strela udari.
    Prav tako pa lahko sami ustvarijo tudi srednje velike tajfune, ki jih poleg izjemnega vetra odlikuje še močno deževje. Obvladovanje ustvarjenega tajfuna pa je kljub vsemu težavno in zahteva kar nekaj koncentracije.


Voda

  1. Začetnik/Začetnica: je nekdo ki sicer zna upravljati s svojim elementom, a se še ne zaveda večine svojega potenciala. Začetnik Vode lahko prosto upravlja z nekako 3 litri vode (če je voda slana, sladka, sladkana... ni pomembno), iz nič pa lahko ustvari največ 1 liter čiste, pitne sladke vode. Vodo lahko shladi (in s tem zamrzne) do -10°C. Pod vodo lahko dihajo mnogo dlje kot navadni ljudje, a največ 30min preden morajo tudi sami spet po zrak.

  2. Obvladovalec/Obvladovalka: je nekdo ki je že bolje razvil svoje sposobnosti kot Začetniki. Obvladovalci Vode znajo upravljati z do 6 litri vode ali katerekoli tekočine enake ali zelo podobne gostote (torej tudi recimo vino ali sok), iz nič pa lahko ustvarijo največ 3 litre vode (in še vedno samo vode, vendar pa je ta lahko slana/morska ali sladka). Vodo (ali tekočine podobne gostote) lahko shladijo do -20°C, prav tako lahko Obvladovalci Vode z nekaj koncentracije hodijo po vodni gladini. Pod vodo lahko dihajo celo uro preden morajo spet po zrak, sposobni pa so priklicati nežen dežek, ki je v bistvu bolj pršec in traja toliko časa dokler se koncentrirajo izključno nanj.

  3. Hidromant: je dosegel višje veščine obvladovanja elementov. Hidromanti lahko upravljajo z vodo ali tekočinami podobne gostote do 12 litrov naenkrat, iz nič lahko ustvarijo do 6 litrov vode ali pa do 1 liter drugih tekočin podobne gostote (lahko tudi poljubno spremenijo do 1 liter tekočin vodi podobne gostote med seboj), prav tako lahko tekoče snovi shladijo do -30°C. So sposobni neomejeno dihati pod vodo, hoja po vodi zahteva minimalno koncentracijo, prav tako se lahko stopijo v vodo in se znova sestavijo (z oblačili vred, če seveda to želijo), prikličejo pa lahko tudi srednje močan dež, ki traja toliko časa dokler se koncentrirajo izključno nanj. S pomočjo Aeromanta lahko ustvarjajo in (z veliko koncentracije obeh) nadzirajo manjše tajfune, s pomočjo Terromanta pa so sposobni vplivati na nekako toliko rastlin, na kolikor zemlje lahko vpliva drugi.

  4. Mojster/Mojstrica: je tisti, ki svoj element obvlada do resničnega mojstrstva. Mojstri Vode lahko naenkrat upravljajo z do 25 litri vode ali katerekoli tekočine, ki ni dva(ali več)krat gostejša ali dva(ali več)krat redkejša, iz nič pa je lahko ustvarijo do 12 litrov. Katerokoli od teh tekočin lahko zamrznejo do -50°C, sposobni pa so tudi priklicati in z nekaj koncentracije vzdrževati močan dež, sneg ali točo. Neomejeno in brez napora lahko dihajo pod vodo in hodijo po njeni gladini. Poleg tega so sposobni s svojim elementom ozdraviti manj nevarne notranje poškodbe.
    Poleg tega se Mojstri naučijo sami obvladovati tajfune (za katere navadno rabijo pomoč obvladovalca Zraka) čeprav za to še vedno potrebujejo veliko koncentracije, s pomočjo Terromanta pa so sposobni vplivati na dvakrat toliko rastlin, na kolikor zemlje lahko vpliva drugi.

  5. Gospodar/Gospodarica: je Mojster, ki je pripeljal svojo moč do tako visoke ravni, da je postal praktično eno s svojim elementom. Hoja po vodi, plavanje po in pod njo ter dihanje kot skozi škrge sta za Gospodarja vode naporna ravno toliko kot dihanje. Gospodar Vode je sposoben brez težav upravljati s praktično katerokoli tekočino v mnogo večjih količinah, prav tako lahko shladi tekočine do -100°C. Poleg tega lahko s svojim elementom ozdravi tudi močnejše notranje poškodbe.
    Prikliče lahko nevihte z dežjem, točo, sodro in snegom, ter brez pomoči sam vpliva tako na rastline (s slednjimi lahko upravlja toliko kot z vodo) kot na močne tajfune, vendar slednji kljub vsemu še vedno zahtevajo nekaj koncentracije.


Zemlja

  1. Začetnik/Začetnica: je nekdo ki sicer zna upravljati s svojim elementom, a se še ne zaveda večine svojega potenciala. Sposoben je upravljati le z navadno prstjo, vendar pa jo lahko po želji strdi do nekako trdote gline, ali pa zmehča nekako do blata. Upravlja lahko z nekako tolikšno količino prsti, kolikor meri večja omara, nadzor nad njo pa izgubi če se oddali od nje za več kot 5 metrov (snov ostane takšna kot je bila, vendar pa mora priti spet bližje da lahko spet upravlja z njo). Na rastline nimajo vpliva.

  2. Obvladovalec/Obvladovalka: je nekdo ki je že bolje razvil svoje sposobnosti kot Začetniki. Obvladovalci Zemlje so sposobni poleg prsti obvladovati tudi kamenje in podobne kamnine (torej vse od apnenca in tufa do granita, ne pa kristalov, draguljev in podobnega), prav tako lahko upravljajo z večjo maso kot Začetniki, torej nekako za manjšo sobo. Navadno prst lahko strdijo do skorajda trdote kamenja in jo zmehča nekako do rahlosti blata ali humusa, moč nad snovjo pa navadno izgubi če se oddalji za več kot 10 metrov. Na rastline lahko vplivajo le malo, dovolj da recimo pozdravijo ovenel list ali pa naredijo da se majhna vitica ovije okrog palice, vendar pa obvladovanje rastlin zahteva veliko več koncentracije kot za zemljo in kamenje.

  3. Terromant: je dosegel višje veščine obvladovanja elementov. Terromanti so se sposobni vdreti v zemljo in se spet pokazati nad njo kjerkoli v neposredni bližini. Prav tako lahko spreminjajo lastnosti kamnin in zemlje (tako da lahko recimo spremenijo pesek v kamen in obratno, celo v kristale kot npr. kameno strelo), upravljajo pa lahko še enkrat večjo gmoto snovi kot Obvladovalci, torej nekako toliko kot obsega zelo velika soba, vendar pa izgubijo nadzor če se od obvladovane snovi oddaljijo za več kot 20 metrov. S pomočjo Hidromanta lahko enako učinkovito kot z zemljo upravljajo in ustvarjajo tudi z rastlinami, s pomočjo Piromanta pa lahko upravljajo z ravno toliko magme ali pa kovinami. Brez pomoči obvladovalca Ognja stopnje Piromanta (ali višje) na kovine in magmo nimajo nobenega vpliva, medtem ko lahko že obstoječe rastline brez pomoči Hidromanta (ali višjega obvladovalca Vode) upravljajo nekako tako kot Začetnik obvlada prst, če se zelo močno skoncentrirajo in jih pri tem nič ne zmoti, ter le z eno rastlino naenkrat.

  4. Mojster/Mojstrica: je tisti, ki svoj element obvlada do resničnega mojstrstva. Mojstri Zemlje obvladajo še enkrat večjo maso snovi kot Terromanti, torej nekako toliko kot kakšna plesna dvorana, prav tako so sposobni spreminjati prst in kamnine v drago kamenje (vendar ne diamant ali kamnine zelo podobnih lastnosti) in nazaj ter upravljati z njimi. Nadzor nad snovjo izgubi šele ko se oddalji od nje za več kot 50 metrov. Poleg tega so sposobni s svojim elementom ozdraviti manj nevarne bolezni.
    Kot Mojstri se lahko naučijo samostojno obvladovati eno od veščin za katere navadno potrebujejo pomoč drugega elementa (torej boljše obvladovanje rastlin, za kar navadno potrebujejo pomoč Vode, ali pa obvladovanje magme/lave in kovin, za kar sicer potrebujejo pomoč Ognja), medtem ko za drugo še vedno potrebujejo pomoč pripadnika tega elementa.

  5. Gospodar/Gospodarica: je Mojster, ki je pripeljal svojo moč do tako visoke ravni, da je postal praktično eno s svojim elementom. Gospodar Zemlje je sposoben poljubno spreminjati zemljo in kamnine enega v drugo in nazaj, prav tako pa je edini ki lahko upravlja z diamantom in podobnimi snovmi. Upravlja lahko z velikansko količino snovi (tudi v velikosti cele graščine) in ima moč enako učinkovito kot na zemljo vplivati tudi na magmo/lavo, kovine in rastline brez pomoči drugih elementalistov. Poleg tega lahko s svojim elementom ozdravi tudi nevarnejše bolezni.


Ogenj

  1. Začetnik/Začetnica: Ognjenec na začetniški stopnji je zmožen katerokoli snov segreti do 60°C, kar pa izključuje živalsko ali človeško telo(z izjemo lastnega). Prav tako je začetnik zmožen oblikovati manjše ognjene krogle, ki jih zaluča kakih 5 metrov daleč, preden se razblinijo v zrak, razen tega pa lahko plamene oblikuje le, če je v bližini vir ognja. Začetnik je tudi do neke mere odporen na vročino, ki mu ne škoduje, dokler ne presega 60°C.

  2. Obvladovalec/Obvladovalka: Ognjenec na obvladovalski stopnji je zmožen katerokoli snov segreti do 120°C, drugim ljudem pa je zmožen povzročiti manjše opekline. Obvladovalec je prav tako zmožen oblikovati srednje velike ognjene krogle, ki jih lahko zaluča približno 10 metrov daleč, preden se razblinijo v zrak. Na tej stopnji je ognjenec že sposoben proizvajati ogenj enako učinkovito kot z njim upravljati, tako da ni več vezan na prisotnost odprtega plamena v svoji bližini, prav tako pa je odporen na vročino, ki ne presega 120°C.

  3. Piromant: Ognjenec na piromantski stopnji je zmožen katerokoli snov segreti do 180°C, drugim ljudem pa je zmožen povzročiti srednje močne opekline. Piromant je prav tako zmožen oblikovati velike ognjene krogle, ki jih lahko vrže do 20 metrov daleč, preden se razblinijo. Odporen je na vročino vse do 180°C. Na tej stopnji je ognjenec prav tako zmožen ustvariti "grški ogenj", ki ob polivanju s katerokoli tekočino le še bolj gori. S pomočjo Aeromanta lahko ustvarja in deloma upravlja strele, s pomočjo Terromanta pa lahko vpliva na magmo/lavo in kovine (ne samo da jih segreje, to zmore že začetnik, ampak da jih lahko ukrivlja po svoji volji) nekako toliko, na kolikor zemlje lahko vpliva zemljenec.

  4. Mojster/Mojstrica: Ognjenec, ki doseže mojstrstvo, je zmožen katerokoli snov, vključno z zrakom, segreti do 300°C, drugim ljudem pa je zmožen povzročiti hude opekline. Mojster je poleg velikih ognjenih krogel prav tako zmožen povzročiti plamene, ki nekako dosegajo višino med tremi in štirimi metri, ter jih lahko nadzoruje po mili volji. Poleg tega so sposobni s svojim elementom ozdraviti tudi manjše zlome.
    Poleg grškega ognja lahko mojster tudi samostojno nadzira eno izmed z ognjem povezanih višjih sil, za katerih obvladovanje Piromant potrebuje pomoč pripadnika drugega elementa (za strele potrebuje Aeromanta, za magmo/lavo in kovine pa Terromanta).

  5. Gospodar/Gospodarica: je ognjenec, ki je dosegel skorajda stanje enosti s svojim elementom in lahko karkoli segreje do te točke, da se upepeli (z izjemo zraka, ki ga je zmožen segreti do 500°). Poleg ogromnih ognjenih krogel lahko gospodar oblikuje plamene, ki dosegajo tudi do deset metrov in jih po mili volji nadzoruje. Poleg tega lahko s svojim elementom ozdravi tudi večje zlome.
    Prav tako lahko obvladuje tako strele kot magmo, lavo in kovine, ne da bi potreboval pomoč pripadnika drugega elementa.


Tema

  1. Začetnik/Začetnica: Temenec je zmožen prikazov pošasti, predmetov ali podobnih stvari kot iluzij, vendar pa jih ne more narediti otipljivih ali jim dodati kakršnih koli snovnih lastnosti (vonj, temparatura...). Poleg tega nad svojo močjo nima velikega nadzora in jo lahko uporablja le ponoči. Iluzije vidijo vsi v istem prostoru, za katere temenec ve, da so tam.

  2. Obvladovalec/Obvladovalka: Temenec je zmožen prikazov pošasti, predmetov ali podobnih stvari kot iluzij, vendar pa jih ne more narediti otipljivih ali jim dodati kakršnih koli snovnih lastnosti (vonj, temparatura...). Svojo moč obvlada do te stopnje, da jo lahko uporablja med dnevom, ter določa, kdo od izpostavljenih iluzijo vidi in kdo ne. S svojo sposobnostjo lahko približno zazna, kako se nek človek počuti.

  3. Umbromant: Temenec je zmožen prikazov pošasti, predmetov ali podobnih stvari kot iluzij, ter jih lahko naredi otipljive za človeški um oziroma jim doda nekatere izmed snovnih lastnosti (vonj, temparatura...), ki pa niso resnični ampak obstajajo samo v glavi nasprotnika. Svojo moč obvlada do te stopnje, da jo lahko uporablja med dnevom, vpliva pa lahko le na enega nasprotnika naenkrat. S to močjo je sposoben svojemu nasprotniku prizadejati manjše bolečine (kot ob površinskih ranah). Na več nasprotnikov hkrati lahko še vedno vpliva le z nematerialnimi iluzijami. S svojo sposobnostjo lahko natančno zazna, kako se nek človek počuti, dobi pa tudi približno predstavo o čem ta človek razmišlja.

  4. Mojster/Mojstrica: Temenec je zmožen prikazov pošasti, predmetov ali podobnih stvari kot iluzij, ter jih lahko naredi otipljive za človeški um oziroma jim doda nekatere izmed snovnih lastnosti (vonj, temparatura...), ki pa niso resnični ampak obstajajo samo v glavi nasprotnika. Svojo moč obvlada do te stopnje, da jo lahko uporablja med dnevom, vpliva pa lahko na do pet nasprotnikov, odvisno od njihovega ranga ter sposobnosti volje. S to močjo je sposoben svojim nasprotnikom prizadejati srednje bolečine (kot ob zlomih, večjih ranah) ali pa občutke užitka. S svojo sposobnostjo lahko natančno zazna, kako se več ljudi počuti, dobi pa tudi natančno predstavo o čem nek človek razmišlja. Delno lahko vpliva na spomin in človekovo počutje.
    Prav tako ima dovolj moči, da lahko svojemu Gospodarju pomaga pri obuditvi mrtvih spet v življenje. Večje število Mojstrov ki sodelujejo pri obredu izboljša možnosti za uspeh in omili ali pa odpravi neprijetna presenečenja.

  5. Gospodar: Temenec je zmožen prikazov pošasti, predmetov ali podobnih stvari kot iluzij, ter jih lahko naredi otipljive za človeški um oziroma jim doda nekatere izmed snovnih lastnosti (vonj, temparatura...), ki pa niso resnični ampak obstajajo samo v glavi nasprotnika. Omejen je le s svojo domišljijo. Svojo moč obvlada do te stopnje, da jo lahko uporablja med dnevom, vpliva pa lahko na do deset nasprotnikov, odvisno od njihovega ranga ter sposobnosti volje. S to močjo je sposoben svojim nasprotnikom prizadejati hude bolečine (kot ob zabodih, gorenju pri živem telesu, smrti) ali pa zelo močne občutke užitka. S svojo sposobnostjo lahko natančno zazna, kako se več ljudi počuti, dobi pa tudi natančno predstavo o čem ljudje razmišljajo. Lahko vpliva na spomin ter na človekovo počutje celo do te mere, da pripravi človeka do tega, da počne, kar mu gospodar Teme ukaže. Temu se je možno upreti le, če gospodar Teme zahteva nekaj, kar je povsem izven karakterja te osebe (naprimer ubijanje, samopoškodovanje...)
    S pomočjo vsaj enega drugega Mojstra Teme lahko obudi mrtvega nazaj v življenje, vendar to zahteva dobro uro dolg ritual in dobro ohranjeno truplo, tisti ki se vrnejo pa pogosto niso popolnoma takšni kakršni so bili pred tem.


Nazadnje urejal/a Altus Ned Okt 16, 2011 7:38 am; skupaj popravljeno 4 krat (Reason for editing : tipkarski škrat)

______________________

avatar
Altus
Gospodar Zemlje
Gospodar Zemlje

Število prispevkov : 617
Join date : 16/07/2010
Age : 27
Kraj : Zemlja, duh! :P

Poglej uporabnikov profil http://kotorlegends.ultimaterpg.net

Nazaj na vrh Go down

Nazaj na vrh


 
Permissions in this forum:
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu